x 

Üres Kosár

Általános Szerződési Feltételek
Nincs kép beállítva

A megrendelés menete

A vásárlás előtt kérjük, szíveskedjen regisztrálni alap adatait. (lsd. fent: regisztráció).
Céges regisztráció esetén az adószámot is kérjük megadni minden esetben.
Regisztrációt követően tud belépni oldalunkra és rendelni. A regisztráció elkerülhetetlen gyógyászati termékforgalmazásunk eredményeképp.
A regisztrációt követően már bármikor személyes azonosítója és jelszava segítségével tud belépni. Bolti vásárlás esetén a megrendelés nem kötelező, de előzetes készlet egyeztetés javasolt.

Áraink

A termékek mellett szereplő árak (db ár) kedvezmény nélküli árak. A feltűntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.
% jellel jelölt termékeinkhez kupon akció tartozik, keresse a kuponkódot.
Bolti árainkat kizárólag személyes bolti átvételnél tudja igénybe venni.
0 Ft-ért szereplő terméket NEM árusítunk! ha ilyet talál, az rendszerhiba, az adott termék nem elérhető. A hiba az észrevételtől számított 48 órán belül javításra kerül informatikusaink által.
Raktáron tartott termékeink készletezve vannak, így annyit lehet kosárba tenni, amennyi fizikailag is raktáron van, azok árai garantáltak. Ennél nagyobb mennyiségi igény esetén egyeztessen emailben vagy telefonon.
2-3 munkanapos és 5 munkanapos termékeink árai NEM garantáltak a folyamatos gyártói áremelések miatt, így annak rendelését NEM javasoljuk előre kifizetni, csak egyeztetést követően. (info@gordi.hu)

Bolti kedvezményes áraink:

EZÚTON FELHÍVJUK MINDEN KEDVES LEENDŐ ÚJ VÁSÁRLÓNK FIGYELMÉT ARRA, HOGY WEBES AJÁNDÉKAINK / PLUSZ KEDVEZMÉNYEINK KIZÁRÓLAG HÁZHOZSZÁLLÍTÁS ESETÉN ÉRVÉNYESEK, BOLTI ÁTVÉTEL ESETÉN VÁLASZTANI LEHET A BOLTI KEDVEZMÉNYES ÁR (legördülő menü bejelentkezés után a termék alatt), VALAMINT AZ AJÁNDÉK KÖZÖTT - MINDKETTŐT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ODAADNI. (kivéve, ha külön bolti ajándék akciónk van, melyet személyesen vehet át kizárólag) Megértésüket köszönjük.

BOLTI ÁR KIVÁLASZTÁSA ESETÉN KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES BOLTI ÁTVÉTEL VÁLASZTHATÓ.
Bolti átvétel esetén a bolti árhoz jár a hűségkártya, melyet üzletünkben kérhet! A Hűségkártya használatával minden 10. vásárlásakor 5% kedvezményt kap üzletünkben.

Megrendelés

Kérjük, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába. (a termék csomagolása, színe változhat - a képek illusztrációk) A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Kérjük, ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és annak árait is. (kosár tartalmának megtekintése)

Ha az ellenőrzést követően megtöltött kosarában lévő valamennyi terméket megrendeli, válassza az Indulás a pénztárhoz gombot.

 kupon beváltása sorban tudja felhasználni / beváltani kuponját - amennyiben rendelkezik egyedi kuponnal, (ezt emailben kaphat tőlünk esetlegesen), illetve kuponkód akciónkat is itt érvényesítheti, ha a termék mellett % jel található.
Az emailben küldött kupon csak egyszer használható fel, ekkor programunk ellenőrzi és ezután rendszerünk letiltja a felhasznált kupont.
(Amennyiben kuponja beváltása nehézségbe ütközne, kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal, akik segítenek az érvényesítésben.)

Válassza ki a szállítási címet és a számlázási címet, majd a fizetés módját. Megjegyzés rovatunkba írja be esetleges speciális igényeit, kéréseit és adja le rendelését.
Rendelésével kapcsolatos információkat irodánk 24 munkaórán belül visszaigazolja az ön által megadott e-mail címre, melyben ön ellenőrizheti annak részleteit. Személyes bolti átvétel esetén munkatársunk  e-mailen felveszi Önnel a kapcsolatot az átvétel időpontjának egyeztetése miatt.

Ha az Ön által megadott elérhetőségek egyikén sem tud munkatársunk Önnel időpontot egyeztetni a megrendelésétől számított 48 órán belül, akkor megrendelését semmisnek tekintjük.

A megrendelés módosítása és feltételei:

Megrendelését munkatársunk telefonos / email-es visszaigazolásáig vagy visszaigazolásakor még megváltoztathatja. Ez esetben hívja a 0630 952 7365 ; 0630 568 2936 vagy 0630 566 6665 telefonszámot, illetve írjon az info@gordi.hu email címre. Mindkét esetben kérjük hivatkozásul a visszaigazoló e-mailben szereplő megrendelési számot megadni szíveskedjen.

Szállítási információk:

Minden nap 12.00-ig beérkezett rendeléseket a raktárkészlet erejéig azonnal csomagoljuk és aznap feladjuk.
Várható szállítás az alapesetben Sprinter Futárral 24-72 órán belül, PickPackPont esetén 48-72 órán belül érkezik az átvételi pontra.
Magyar Posta választása esetén a szállítás átfutási idejéről emailben értesítjük. (várhatóan 5-7 munkanap)

Mivel bolti értékesítésünk is van, ezért előfordul, hogy a rendelt termék nem azonnal elérhető, ekkor telefonon értesítjük a vásárlót a várható beérkezés és szállítás idejéről. Amennyiben a vásárló nem elérhető, emailben értesítjük.

Szállítással kapcsolatos költségek:

Sprinter Futár:
Magyarország területén belül 12.000 Ft-ig a házhozszállítás díja 1 790 Ft, 18.999 Ft-ig 990 Ft, 19 000 Ft felett a házhozszállítás DÍJMENTES!
Kivételt képeznek a túlméretes és túlsúlyos csomagok, melyeknél külön szállítási költség kerül felszámolásra.
Túlsúlyos: 2 990 Ft Túlméretes: 9 990 Ft
Ezeket a termékeket kizárólag bolti átvétellel vagy házhozszállítással szállítjuk, PickPack pontra NEM kérhető, mert a Pontok nem fogadják!

PickPack pontra kizárólag 18kg-ig szállítunk és 1 csomagot! Amennyiben nem biztos a súlyban, érdeklődjön elérhetőségeinken rendelése leadása előtt!

Csomagolási költség alapesetben NINCS! Különleges igény esetén fenntartjuk a jogot egyedi csomagolási költség felszámítására a megrendelővel egyeztetve.
Utánvét esetén a pénzkezelési költség 790Ft.

A Sprinter futárszolgálat 150kg-ig szállít. Ezen súly felett osztott részletekben szállítunk.
Szállítás esetén közvetlenül egyeztethet a Futárszolgálattal az sms/email-ben megkapott csomagszámra hivatkozva.  
Sprinter Futárszolgálat: 06 1 881 2615

Magyar Posta:
Lehetőség van 2024.04.01. után a Magyar Postát választani a csomag kézbesítésére. 
Ennek MINDEN esetben + 1990Ft költsége van a megrendelés értékén felül értékhatártól függetlenül.
A súlyhatár egyenlőre 10kg , mely az egyedi szerződés megkötése után 35kg-ra változik.
Magyar Postával utánvétes csomagot nem áll módunkban feladni egyenlőre. Ebben az esetben válassza a fenti Sprinter futárt.
Törékeny, túlméretes, túlsúlyos csomagot nem tudunk Magyar Postával szállítani.

Megrendelését Budaörsön személyesen is átveheti üzletünkben H+K+CS+P: 09.00-17.00 között. SZERDA: ZÁRVA (2024.05.01.-2024.09.01. között pénteken üzletünk nyitvatartása 09.00-15.00 módosul.)
Cím: 2040 Budaörs, Gyár u. 2. BITEP telep (Bejárat az 1-es út felöl. (1-es kapu: Trend 2, ALDI áruház, Posta) Sorompó után 400m jobb oldalon zöld-fehér épület. (Bánki Donát u. - a telepen belül)

Szombati nyitvatartás : változó - a főoldal alján a fekete sávban található.

Bolti átvételes megrendelését értesítést követően 3 munkanapig áll módunkban tárolni. - ettől hosszabb időt írásban / telefonon kérhet és egyeztethet kollégáinkkal.
Előre kifizetett bolti átvételes rendelését 1 hónapig tudjuk megőrizni és garantálni a termék elérhetőségét.

Új házhozszállítási időpont

Ha házhozszállítást igényel és az meghiúsul, munkatársunk a szállítónktól kapott értesítés után megkísérel Önnel új házhozszállítási (átadási) időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a házhozszállítást ismét megkíséreljük. Ha a kapcsolatot nem sikerül felvennünk, vagy nem választ új időpontot, úgy a terméket személyesen veheti át üzletünkben visszaérkezés után költségmentesen 2 munkanapon keresztül.

A megrendeléssel, szállítással kapcsolatos reklamációk

Az ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk.
FELHÍVJUK FIGYELMÉT, hogy SÉRÜLT vagy HIÁNYOS terméket NE vegyen át futárunktól, azt küldje vissza, azonnal jelezze felénk és mi a legrövidebb időn belül pótoljuk egy sértetlen termékkel saját költségünkön. Ha ön a megrendeléstől eltérő hibás szállítás miatt eláll a megrendeléstől, akkor a már megfizetett áru ellenértékét a panasz kivizsgálása után eredmény szerint visszafizetjük.
Amennyiben futárunknál leigazolja írásban a sérülésmentes és teljes átvételt, ezt követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat sajnos már nem áll módunkban elfogadni.
Megrendelésével és a szállítással kapcsolatos reklamációit, észrevételeit küldje az info@gordi.hu címre, amelyekre 48 órán belül a csomagolórészleg kamerafelvételének ellenőrzése után írásban reagálunk.

Fizetési feltételek

A fizetési módot a megrendeléskor választhatja meg. A megrendelt tételekről szóló számlát személyes átvétel esetén készpénzben és bankkártyával egyenlítheti ki üzletünkben. Kiszállítás választása esetén a számlát kiegyenlítheti átutalással illetve bankkártyás fizetéssel oldalunkon keresztül - ahol átvezeti a rendszer a CIB Bank biztonságos oldalára és ott biztonságosan fizethet kártyájával -, vagy átvételkor futárunknál készpénzben illetve bankkártyával (ekkor az utánvét terhelés 790Ft) - Magyar Posta választása esetén a futárnál történő fizetés nem lehetséges. Saját autós szállítás esetén bankkártyás fizetés a szállítónál nem kérhető.

Szerződéses partnereink esetében a szerződésben rögzített fizetési feltételek a mérvadók.

Bizonyos termékeket kizárólag előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel tud megrendelni oldalunkon. Ezen termékeknél utánvét nem lehetséges.

Mire figyeljen a vásárláskor

- Olvassa el a termékek ismertetését, összetételét, a megrendelés menetét, a vásárlás kondícióit és a szállítás feltételeit! 0Ft-tal szereplő termékeink nem rendelhetőek, azok elérhetősége nem megoldott.
- Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!

Bankkártyás fizetés esetén a fizetési módnál a bankkártyás fizetést kell kiválasztani, majd ezt követően a tovább gombra kattintás után elfogadni a használati feltételeket és a rendelést jóváhagyni. Ezután oldalunk átviszi Önt a CIB Bank saját biztonságos oldalára, melyen keresztül a fizetést intézheti, az ott leírtak alapján.

Amennyiben a termék nem elérhető forgalmazói okok miatt – erről emailben értesítjük, és bankkártyás fizetés vagy előreutalás esetén a visszautalást a törvényben meghatározott időn belül megindítjuk bankunkon keresztül. A visszautalást befolyásolhatja, ünnepnap, szabadnap, de a legrövidebb időn belül megtörténik. Ennek időtartama nagyban függ az Ön bankjának gyorsaságától is.

GARANCIA

Termékek csomagolására az átvétel megtörténtéig, a termékek beltartalmára a csomag felbontásáig (de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül) vállalunk garanciát. Kivétel állatgyógyászati készítmények
Sérült csomagolású terméket NE vegyen át, NE bontsa fel, azt küldje vissza és raktárkészlettől függően 48 - 96 órán belül cseréljük.

Fekhelyek, játékok, pórázok, nyakörvek és egyéb felszerelések minőségi reklamációja kizárólag a gyártó / forgalmazó hatásköre. Reklamáció esetén írásos megkeresését hozzájuk továbbítjuk, mely megválaszolására 30 nap áll rendelkezésükre.

KIZÁRÓLAG kifogástalan új állapotú, sérülésmentes (csomagolás is) terméket veszünk vissza. Használt, mosott, piszkos, hiányos, törött stb. terméket nem áll módunkban visszavenni.
A termék visszaküldése termékcsere esetén a vásárló költsége minden esetben. A cseretermék kiküldése a visszáru beérkezése és bevizsgálása után lehetséges a felmerülő plusz költségek rendezésével egyidejűleg.

Minden termékünk megjelölés nélkül is minimum 60 nap szavatossági idővel kerül átadásra. Kivételt képeznek ez alól azok a csökkentett árú termékek, ahol a rövidebb lejárat jelölve van a termék információinál. 

Jogszabályi háttér

Az ide vonatkozó jogszabály: 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) 20.§ kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Kivétel: állatgyógyászati termékek.
Állatgyógyászati termékek esetében a visszavétel a beltartalom változás ellenőrizhetetlensége miatt NEM lehetséges.
Utánvétes, bankkártyás, előreutalásos fizetés esetén a vételár visszatérítése a kifizetett összeg könyvelt beérkezése után maximum 30 napon belül történik meg.
A visszatérítés nem vonatkozik az utánvét, a banki költség és a szállítás költségeire. Ezek levonásra kerülnek a visszafizetendő összegből.

Jelen vásárlási szabályzat hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
Bontott, sérült csomagolás esetén. Tárolási hibából adódó szavatosság vesztés esetén.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, két teendője van.

  1. A termék kézhez vételétől számított 2 munkanapon belül jelezze szándékát felénk elérhetőségeink valamelyikén. Ennek módjai:

    Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
    E-mailben történő jelzés esetén az e-mail feladásának dátuma mérvadó.
    Telefonon történő jelzés alkalmával a telefonhívás dátumát vesszük figyelembe.

  1. A terméket személyesen vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére (2040 Budaörs, Gyár u. 2.). Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék csomagolására, tárolására, ugyanis a nem sérülésmentes csomagolásból, hibás tárolásból (nem megfelelő hőmérséklet, időjárási viszonyok, nedvességtartalom..stb.) eredő károknak megtérítése a vásárlót terheli!

Önnek ezután nincs több teendője. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül GORDI.HU Webáruház a vásárló által írásban megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.
Saját visszaszállítás kérése esetén a visszáruzás költsége minimum 3100Ft / csomag.

Meghiúsult vásárlás esetén amennyiben a rendelést bankkártyával kifizette oldalunkon, úgy azt a lehető legrövidebb időn belül visszairányítjuk a kártyáját kiállító bankja felé, innentől már tőlük tud érdeklődni a visszaérkezés megtörténtéről amennyiben nem kap tranzakciónként SMS-t. Ez törvényileg 30nap, de 7-10 nap alatt a legtöbb esetben megtörténik.

Jogszabályi háttér

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

"4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

  1. a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
  2. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, az levonásra kerül a visszatérítendő összegből.

Adatkezelés

A webáruház használata során a gordi.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a gordi.hu alvállalkozója. (Pl.: futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a gordi.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a gordi.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a gordi.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@gordi.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a gordi.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson az ALÁBBI LINKRE.

Figyelmét megköszönve,

Kellemes vásárlást kíván: GORDI.HU Csapata


Rólunk
Kapcsolat


Banki fizetési tájékoztató
Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről